Пазарувайте бързо и лесно от качествените козметични продукти в този нов онлайн магазин. С това започваме представянето на ArthaBeauty – един от проектите, които са на живо в интернет в първите дни на 2020 година. Нека да са успешни!
Уеб сайтът е електронен магазин за парфюмерия и козметика за мъже, жени и деца. Дизайнът е класически, цветовете са сред актуалната гама за 2019 и 2020 година – мента и корал. Използвани са лога на известни марки за по-добре представяне и описване на козметичните серии и отделни продукти.
Собствениците на ArthaBeauty.com са официални вносители на повечето продукти, предлагани онлайн в козметиката.
Интернет сайтът е изработен със специализирана система за управление на съдържанието Smart Shop CMS – SW Shop CMS. Разработен е с уникален уеб дизайн, който претърпя значителни корекции в процеса на работа.
В административната част на системата е вграден алгоритъм за автоматизирано пресмятане за цената на доставка на куриерска фирма Еконт, както и разплащания с кредитна карта. Купувачите в онлайн магазина имат възможност да изберат начина на доставка - до точен адрес или до офис на куриер, начин на плащане - с пощенски паричен превод при получаване на поръчкта или с карта.
Началото, първата страница, на онлайн магазина дава бърз достъп до препоръчани марки козметични продукти, до промоции и нови артикули, до нови колекции и серии.
В сайта е вграден и блог с новини. Освен, че допълват информационно, те дават възможност и за по-умело таргетиране на потенциални клиенти. Това се случва чрез подбор на подходящи ключови фрази използвани от интернет потребителите.
Потребителите на сайта имат възможност да купуват както след регистрация, така и в опростен вариант. И двета начина на покупка имат свои предимства. Регистрираните купувачи могат да оценяват продуктите в онлайн магазина.
В администрацията на проекта са предвидени множество справки за проследяване на изпълнението на заявките. Има възможност да се генерират различни отчети – счетоводни, оперативни, дневни и за произволно избран период, по продукти, и други.
Освен възлагането на изработка на онлайн магазин, нашият екип имаше задача да извърши автоматичен импорт на информация (въвеждане) от предоставена ни база данни.
Интересен елемент във функционалността на онлайн магазина е възможността за получаване на персонализирана оферта на базата на попълнена анкета. След получаване на информацията за търсеното от страна на потребителя, консултантите от екипа на Арта Бюти подбират подходящи продукти от каталога и изпращат обратна информация.
По отношение на SEO оптимизацията - технологично сме осигурили всичко необходимо за класиране на сайта на предни позиции по подходящи фрази. Това, което има да се върши оттук нататък е информационно осигуряване и прецизно въвеждане на данните.
Професионалисти се доверяват на професионалисти. Това е добра основа за един успешен проект.
Уеб сайтът е електронен магазин за парфюмерия и козметика за мъже, жени и деца. Дизайнът е класически, цветовете са сред актуалната гама за 2019 и 2020 година – мента и корал. Използвани са лога на известни марки за по-добре представяне и описване на козметичните серии и отделни продукти.
Собствениците на ArthaBeauty.com са официални вносители на повечето продукти, предлагани онлайн в козметиката.
Интернет сайтът е изработен със специализирана система за управление на съдържанието Smart Shop CMS – SW Shop CMS. Разработен е с уникален уеб дизайн, който претърпя значителни корекции в процеса на работа.
В административната част на системата е вграден алгоритъм за автоматизирано пресмятане за цената на доставка на куриерска фирма Еконт, както и разплащания с кредитна карта. Купувачите в онлайн магазина имат възможност да изберат начина на доставка - до точен адрес или до офис на куриер, начин на плащане - с пощенски паричен превод при получаване на поръчкта или с карта.
Началото, първата страница, на онлайн магазина дава бърз достъп до препоръчани марки козметични продукти, до промоции и нови артикули, до нови колекции и серии.
В сайта е вграден и блог с новини. Освен, че допълват информационно, те дават възможност и за по-умело таргетиране на потенциални клиенти. Това се случва чрез подбор на подходящи ключови фрази използвани от интернет потребителите.
Потребителите на сайта имат възможност да купуват както след регистрация, така и в опростен вариант. И двета начина на покупка имат свои предимства. Регистрираните купувачи могат да оценяват продуктите в онлайн магазина.
В администрацията на проекта са предвидени множество справки за проследяване на изпълнението на заявките. Има възможност да се генерират различни отчети – счетоводни, оперативни, дневни и за произволно избран период, по продукти, и други.
Освен възлагането на изработка на онлайн магазин, нашият екип имаше задача да извърши автоматичен импорт на информация (въвеждане) от предоставена ни база данни.
Интересен елемент във функционалността на онлайн магазина е възможността за получаване на персонализирана оферта на базата на попълнена анкета. След получаване на информацията за търсеното от страна на потребителя, консултантите от екипа на Арта Бюти подбират подходящи продукти от каталога и изпращат обратна информация.
По отношение на SEO оптимизацията - технологично сме осигурили всичко необходимо за класиране на сайта на предни позиции по подходящи фрази. Това, което има да се върши оттук нататък е информационно осигуряване и прецизно въвеждане на данните.
Професионалисти се доверяват на професионалисти. Това е добра основа за един успешен проект.
Адаптивен дизайн за мобилни устройства
Индустрии:
Изработка и поддръжка на онлайн магазин