Новият интернет сайт на агенция за организиране на събития Парти Арти е вече онлайн.
С основателката на агенцията, Теодора Дунгьова, работим заедно от 2008-ма година. Тогава беше създадена първата версия на уебсайта. Успех се постигна много бързо. За 3 месеца интернет сайта на фирмата се появи на предни места в резултатите от търсене на Google по основните групи думи и фрази, касаещи дейността.
12 години по-късно, съвместно взехме решение за пълна промяна на проекта: от самия уеб дизайн през навигацията, до SEO оптимизация и цялостна трансформация на бизнеса с ново позициониране на бранда.
Новият уеб сайт на фирмата запазва добрите традиции на първия успешен опит. Цветове, лого, идея на представяне. Допълнихме с нови възможности, технологично препоръчани, в новите тенденции на уеб дизайна.
Променена е технологията, променено е общото излъчване. Уеб сайтът е с класическа визия, подходяща за агенция за организиране на събития. Още от началната страница е предоставена възможност за достъп до подстраници за различните дейности.
Тяхното оформяне като landing страници е от особено значение. Достъпът до тях от всяко друго място в сайта е чрез основното меню. Landing page означава "целева страница", Това е част от даден уебсайт, който се подготвя и оптимизира така, че потребителят да попадне точно на него, когато търси определена информация, касаеща представянето на конкретния бизнес.
Дизайнът е адаптивен и информацията е достъпна през смарт устройства. Наличието на адаптивен дизайн не е екстра. Тя е съществен елемент от ефективната работа на фирмата. В последните 7 години всички изработени от нас уеб сайтове са с адаптивен дизайн, освен в случаите, в които технологията или предназначението не ги позволяват.
Следваща задача, свързана с Парти Арти е синхронизиране на сайта с профилите в социални мрежи, с представянето в специализирани сървъри. Разпознаваемост на марката по един добър начин и разширяване на обхвата - това е крайната цел.
С основателката на агенцията, Теодора Дунгьова, работим заедно от 2008-ма година. Тогава беше създадена първата версия на уебсайта. Успех се постигна много бързо. За 3 месеца интернет сайта на фирмата се появи на предни места в резултатите от търсене на Google по основните групи думи и фрази, касаещи дейността.
12 години по-късно, съвместно взехме решение за пълна промяна на проекта: от самия уеб дизайн през навигацията, до SEO оптимизация и цялостна трансформация на бизнеса с ново позициониране на бранда.
Новият уеб сайт на фирмата запазва добрите традиции на първия успешен опит. Цветове, лого, идея на представяне. Допълнихме с нови възможности, технологично препоръчани, в новите тенденции на уеб дизайна.
Променена е технологията, променено е общото излъчване. Уеб сайтът е с класическа визия, подходяща за агенция за организиране на събития. Още от началната страница е предоставена възможност за достъп до подстраници за различните дейности.
Тяхното оформяне като landing страници е от особено значение. Достъпът до тях от всяко друго място в сайта е чрез основното меню. Landing page означава "целева страница", Това е част от даден уебсайт, който се подготвя и оптимизира така, че потребителят да попадне точно на него, когато търси определена информация, касаеща представянето на конкретния бизнес.
Дизайнът е адаптивен и информацията е достъпна през смарт устройства. Наличието на адаптивен дизайн не е екстра. Тя е съществен елемент от ефективната работа на фирмата. В последните 7 години всички изработени от нас уеб сайтове са с адаптивен дизайн, освен в случаите, в които технологията или предназначението не ги позволяват.
Следваща задача, свързана с Парти Арти е синхронизиране на сайта с профилите в социални мрежи, с представянето в специализирани сървъри. Разпознаваемост на марката по един добър начин и разширяване на обхвата - това е крайната цел.
Адаптивен дизайн за мобилни устройства
Индустрии:
Услуги