Продуктите в резултати от търсене

НачалоБлогПродуктите в резултати от търсене

Продуктите в резултати от търсене Все по-често промените в алгоритмите и представянето на резултати от търсене излизат извън основния фокус, който имаха до момента - текста.

SEO Оптимизация - в това словосъчетание има тавталогия. Придоби гражданственост в този формат, и го използваме без промяна.

И така, SEO оптимизацията, отново е базирана и дълго време ще бъде така, изключително на съдържание, и на изграждане на система от външни връзки. Със същата тежест, за успеха на цялото мероприятие, ще е създаването на подходяща схема на вътрешни за един сайт връзки  - създаване на "ландинг" страници.

В резултатите от търсене в Google, свързани с изображения на продукти, се появяват марка, цена, промоция, рейтинг и още няколко елемента. Програмирани професионално, онлайн магазините, дават възможност на търсачката да представи продуктите по привлекателен начин. Тези елементи карат потребителите да са по-активни, тъй като голяма част от нужната им информация е изведена още в резултатите.

Привличането на трафик заради трафика е полезен за интернет сайт на медия. Дали това е така за бизнес сайтовете. Високата посещаемост сама по себе се е приятна, в същото време спорно ефективна. Собственикът на интернет магазина е доволен от посещаемостта, не и от поръчките.

В последните месеци работихме по няколко проекта, свързани с позициониране и SEO оптимизиране на онлайн магазини. Стремежът ни беше да се достигне по-голяма резултатност при посещение на сайта - покупки. 

Клиентите са доволни - ние също.




продуктите в търсачките

produktite v search