
Обикновено, това са сайтове с малък обем информация. На тях се предлагат една или няколко специфични услуги, които не са с широко приложение. Уебсайтове от този тип са професионално изработени, с добър адаптивен уеб дизайн и сравнително добра навигация.
В този случай SEO оптимизация – позициониране на сайта в резултатите от търсене на Google, разбира се, е възможно. Какъв ще е точно ефектът от него е трудно да се предположи.
Има няколко направления, в които се работи. Създаване на допълнително съдържание е едното от тях. Това изисква сериозно предварително проучване и обсъждане на подходящо семантично ядро. Предизвикателството е, че търсенето ще е сравнително ограничено по обем. Корпоративните клиенти сключват договор за специализирани услуги поне за една година. В тази една година клиентът отпада като потребител за органично търсене.
Второто направление, в което се работи, е създаването на подходящи страници в различни социални мрежи. Те водят до по-добра разпознаваемост на бранда в неговата таргет среда. Служат в същото време за създаване на сигнали от социални мрежи и външни връзки към сайта - препратки.
Важен момент е терминът „споделяне“. В социалните мрежи се „споделя“ и понятието „публикувам първично“ е по-скоро за личните профили. Споделянето на страниците и профилите на фирмата са статии от допълнителното съдържание в сайта. Поздрави към клиенти и „последователи“, подходящи снимки от фирмени събития, от работния процес и други.
Едно от задължителните места, които е необходимо да се поддържат е Google My Business – за всеки офис и обект самостоятелно.
Това са само част от нашите професионални съвети. И още 2 много важни: обучение на всеки член на екипа на нашите клиенти и поддържащи SEO консултации.
Позициониране на бизнеса в Интернет и налагане на бранда преди всичко - това е, което препоръчваме.