
Стратегията PPC (pay-per-click) е лесна за управление. Заделяте сумата, която можете да отделите, залагате капаните и чакате клиентите. Може да не са клиенти, Може да са групи хора, които желаете да чуят за вас. Във всеки случай - плащате ,докато сумата се изчерпа, или докато вие решите, че искате да плащате. Такава кампания е лесна за стартиране и спиране, защото параметрите са ясни. В този тип кампании, вашата готовност да платите, за да се появите на определено място, се състезава с готовността на Вашите конуренти да платят повече или по-малко. Един вид, Играете на търг, за да наемете определена позиция.
Цените за различните думи и фрази са различни: преценете, или оставете специалистите да преценят дали да заложите на високо- или нискобюджетни думи и фрази.
Ситуацията с позициониране на бизнес в органичните резултати от търсене е различна. При нови проекти пълноте разгръшане на потенциал се появява след около година, докато при такива, които са онлайн от няколко години - между 3 и 6 месеца.
Във втория случай е необходимо много внимателно да се презицират целите, като екипът, който ще позиционира бизнеса е професионално длъжен да консултира и стоически да понесе всички разговори и убеждавания.
Има 2 варианта - да пожелаете позициониране по фрази, което препоръчваме да не правите, цялостно позициониране с увеличаване на посещаемостта. Не пропускайте, че заедно с позиционирането се прави оптимизиране на съдържанието и навигацията.
По отношение на заплащането: не приемайте ниска оферта, защото това е изключително рисковано. Позиционирането отнема време. Договорете се на разсрочено заплащане.
Това е. В крайна сметка, свържете се с нас, защото знаем как да го направим.